Mobila telefona uzkāršanās.
Mūsdienu mobilais telefons ir ļoti sarežģīta tehniskā ierīce, kura izpilda daudzas funkcijas, tādas kā: zvanu, SMS un MMS īsziņu saņemšana vai nosūtīšana, audio vai video failu atskaņošana, interneta pieslēgums utt. Tāpat kā jebkāda tehnika mobilais telefons var tikt bojāts. Viena no izplatītajām problēmām ir mobila telefona uzkāršanās.
Visbiežāk mobila telefona uzkāršanās cēlonis ir atmiņas noslogojums. Eksistē trīs mobila telefona atmiņas tipi: ROM (Read Only Memory), RAM (Random Access Memory) и Internal Storage („Iekšēja atmiņa”).
- ROM (Read Only Memory) – tā ir atmiņa tikai lasīšanai („nedzēšamā” atmiņa), tajā glabājas telefona operētājsistēma.
- RAM (Random Access Memory) – tā ir operatīvā atmiņa, kur glabājas informācija par darbīgiem procesiem. Operatīvās atmiņas apjoms risina, cik daudz pielikumus var ielaist vienlaicīgi, vai kā var būt ielādēts fails atmiņā (caurskatīšana, rediģēšana utt.).
- Internal Storage („Iekšēja atmiņa”) – tā ir atmiņas daļa, kas ir paredzēta lietotāja datiem, failu, iestatīšanas datu un citas informācijas glabāšanai.
Ja lietotājs nepaspēj laikā „attīrīt” savu mobilo telefonu no nevajadzīgas informācijas (faili, fotogrāfijas, video, SMS un MMS īsziņas), tad ierīce var sākt strādāt nepareizi, sāk nokarāties un „gļuko” (telefons nereaģē uz spiedienu, periodiski restartējas vai pats izslēdzas).
Eksistē divi paņēmieni problēmas risināšanai.
1. paņēmiens. Ir pietiekami parasti attīrīt telefona atmiņu (nodzēst visas īsziņas un restartēt telefonu).
2. paņēmiens. Ja mobilais telefons „uzkaras” pēc attīrīšanas tāpat, ka agrāk, tad problēma atrodas ierīces programmatūrā. Tāda gadījumā ir nepieciešama programmas nodrošinājuma uzstādīšana.
Ja rodas kādi traucējumi vai bojājumi ar Jūsu telefonu labāk atdot speciālista rokās. Profesionāla diagnostika un kvalitatīva pakalpojumu sniegšana sekmē Jūsu mobila drauga ātrai atjaunošanai.